måndag 25 juni 2012

Ensamma dagen...

Ja idag har jag en sådan känsla... Alla skriver om hur de ska åka hit och dit och hälsa på men de är aldrig någon som skriver, snälla Lillemor (Lotta), kan jag inte få komma och hälsa på dig??? Eller snälla kan inte ni kika bort till oss en dag? Eller kan inte vi ta och göra en grillkväll tillsammans med familjerna?
Jag måste vara en fruktansvärt tråkig person. För de är inte Jimmy, för när han inte vart ihop med mig har han en massa kompisar som vill vara med honom. Men så fort jag kommer in i bilden så tar alla avstånd.
Lider med Jimmy.
Men jag vet inte det är ingen jävel som säger vad som är fel på mig heller så kan inte direkt ändra på mig heller. Men skit samma. Jag har tre ljuvliga barn, vi kommer få de underbart tillsammans, äntligen en egen familj, slippa känna sig ensam.

Nu prat om annat. de håller på å pratas om staketet här hemma och vi har väl tänkt inhängna hela tomten i år, de är en billig livförsäkring.Å en spanien resa i oktober blir de nog med.
Å förhoppningsvis en resa i januari.
håller på å planerar ombyggnaden på övervåningen med så att alla barn ska få varsitt rum. Ska ritas och skissas på vad som blir de bästa. Tror de kommer bli kanon bra! Idag har vi hunnit med en hel del, vikt tvätt, ätit och plockat undan samt en "hoppa-i-vattenpölar-gå-långsamt" promenad ;) barnen gillade å få hoppa och sitta i vattenpölarna. Tur de snart är middagslur, har en son som är sur....
Hoppas ni får en fin dag, jag å barnen ska leka inomhus resten å imorgon ska vi ut på äventyr hela dagen :) Ska bli skoj och spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar