tisdag 19 juni 2012

Sista veckan..

Ja nu är de sista veckan Svea går på dagis innan sommarlovet, ikväll ska vi på sommarfest på dagis :) Ska bli roligt och se hur Arvid reagerar när han får vara där och leka.
Hoppas bara regnet håller sig borta. Ska bli kul å se hur de blir i höst sen när Arvid börjar på dagis, Svea växte till sig och lärde sig jätte fort när hon var där, undra om de blir samma med Arvid?
Så nu framöver kommer vi att åka och hälsa på folk ca 3 dagar per vecka, så vill någon ha besök av vilda familjen så hojta till så bokar vi in något :) 
Varför just tre dagar? Jo för barnen behöver komma hemifrån lite grann och se sig om lite för att ha lite roligt :)
Å vad jag önskar att huset å mc kunde säljas så vi kan leva som vanligt igen :(
Måste börja spara till Frejas bilbarnstol, den jäkeln kostar 4799:-... Men de är värt varenda krona och säkerheten är inget som jag tummar på...
Idag ska i även till bvc så idag kommer Bodil få uppleva alla tre vildingar på samma gång, kan bli spännande! :D
Nehe nu ska vi mysa medan Freja sover :)

2 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt att inte bli av mes huset. Man får ångest av det verkligen :/ vi har försökt sälja i 7 månader bu men inget har hänt :( börjar tycka att det är skit jobbigt. Så jag förstår att det måste vara rena pesten för eran del :(
    Jag hade också problem att komma in på mina skyddade inlägg. Men jag hade börjat mes tor bokstav och då gick det tydligen inte. Ibland får man skriva i flera gånger innan det funkar :/

    Hoppas bi får trevligt på sommarfesten :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. En 5-åring?! Jag blir så förbaskat ledsen när jag läser sånt. Barn som drabbas är det värsta tänkbara.
    Jag skänker en liten slant till barncancerfonden varje månad...bara för att. Det behövs. Jag lider så fruktansvärt med dessa sjuka små barn och deras familjer. Barn vars liv knappt börjat :/ det är så orättvist... :/
    Jag är glad att min kompis har fått komma hem. Nu börjar den långa återhämtningen. Kroppen måste få läka. Jag hoppas innerligt att nästa kontroll (och alla efter det) kommer att via att hon är fri från den där förbannade sjukdomen!

    SvaraRadera