söndag 24 april 2011

Vilken helg!!!

Ja jisses vilken trevlig helg vi har haft, helt galet! En mindre trevlig grej men det kommer jag till sen.
I fredags kom Malin, Johan och Iza hit, och chrille förstås för att grilla och tjöta, sen hem till fredde och jennie på lördagen, sen idag har vi varit i redslared och jag har gjort sommarfint hemma hos farfar Göran som vi tyvärr inte fick träffa idag för han var sjuk :( så han har varit inne och vi var ute... vi köpte pizza till lunch och sen träffade jag Maléne och Alex, jag menar vad är oddsen?! :D
vi skulle köpt glass på torget men den var slut så vi åkte till preem och där stod vi å åt upp våran glass med Svea och då kom de insvängandes på preem, de var kul att få se pluttan live ;)
Så här mycket folk har vi inte träffat på hela året som vi har träffat denna helgen ;) Tack alla för en super trevlig helg! Och världens bästa mormor som ställer upp och går på promenader med mig, Svea och Arvid varje dag, Bella med givetvis, men hon är på semester nu :) hoppas hon sköter sig!
Nu dags att natta Arvid och sen krypa till kojs! Sov gott!

Ja just det, har någon en häst att låna ut för en tur på är de bara att hojta till! Saknar ridningen enormt när det blir såhär ljuvligt väder, bara att galoppera i skogen och höra fåglarna kvittra..

Glömde ju den dåliga delen... :( Motorcyklen är paj, lät som vi hade skottlossning här hemma när Jimmy försökte köra den, så nu måste vi hitta någon som kan hjälpa oss med den :( Så kan du så hojta till! Grannen var över och kunde hjälpa Jimmy om han inte hade någon annan... snällt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar