onsdag 6 april 2011

Full fart hela dagen!


Idag har vi haft fullt upp, först gick vi hela familjen till kyrkis, sen åkte jag och Arvid till Borås, till BB för att göra hörsel testet igen.. Åh ja han hör jätte bra! :D Så puh, nu är allt lugnt igen. :)
Jimmy och Svea var kvar på kyrkis så sen när jag kom hem så sov Svea middag och när jag matade färdigt Arvid så drog jag till Tranemo, först till kommunen, hon hade missat att jag skulle skriva på ett ställe där Jimmy bekräftade att han var pappa.. så nu är de påskrivet! Typiskt när man gör det innan för att slippa det efter så blir de fel ändå... men men..
Sen upp till apoteket, köpte lite grejer där.. Sen till Ica för att stor handla! Riktigt skönt att strosa omkring själv och handla för hela veckan. Så nu har Jimmy ica förbud ;) Eller jo, på lördag ska vi köpa lite godis men inte en massa annat.. ;)
Skönt å slippa tänka på att det ska handlas!
Så det har varit fullt upp sen när jag kom hem, så åt vi middag, sen gick vi ut och gick en sväng till hela familjens stora glädje tror jag.. skönt med lite frisk luft! Och lite gungning.
Nu är Chrille här på visit och jag ska leta efter bil vi ska köpa. Så kvällen är uppbokad den med!
Ha en bra kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar