onsdag 27 april 2011

Hum.. något var tokigt.. ;)

Ja idag har varit en bra dag! Vi har varit på kyrkis och lekt å sjungt med barnen, Sveas favorit dag :D Jeanette och Ayline var också med och våran kyrkis fick bra betyg!
Sen direkt efter så stack vi till Anna och Amanda å hälsade på, trevligt att träffas, ska bli skönt en varm sommardag att ta sig ut till Marbäck för en hel dag vid sjön :) Sen hade Jimmy gjort middag åt oss när vi kom hem så direkt till köksbordet, sen direkt efter det så gick vi ut till bilen, vi köpte nämligen solfilm till bilen för att minska värmen i bilen lite.. så nu är bilen solfilmad :) Och jag å Jimmy har tagit ett steg längre fram i förhållandet ;) vi slog inte ihjäl varann.
Sen plockade vi upp och städade i ordning för att sedan gå in och greja, Svea, Jimmy och Arvid vid tv:n och jag grejade lite här å var, och rätt var det var så tyckte jag det hade varit tyst väldigt länge...
Jag vänder mig om.... och ja.. Jimy och Arvid sover i soffan och Svea ligger och sover på golvet på en filt ;) så bytte blöja nu bara så slängde jag upp henne i sängen, frågan är hur stor risk det är at jag får gå upp och göra smörgås mitt i natten?! Ja den som lever får se!
Idag är stora killen en HEL MÅNAD gammal :( STOPPA TIDEN!
Vill ju ha min lilla bebis hemma ett tag till :) men han växer så det knakar...
Nu ska jag ta tag i början till städningen som ska ske imorgon, men gör jag lite idag så är det mindre att göra imorgon, smart va?! :)

1 kommentar:

  1. Du är duktig du hjärtat....
    Kan jag ringa när jag behöver städ hjälp =)
    Ja tänk va tiden går fort snart börjar dom skolan och allt bara rullar i ful fart
    Kramar till er alla kram kram

    SvaraRadera