söndag 3 april 2011

En bra dag!

Svea är trots monstret själv, kanske lite protest nu när lillebror är här?!
Men emellanåt är hon sig själv och supergosig :) Som innan när jag la henne så kramade hon mig och pussades jätte länge :) Jimmy hade svårt att få henne å somna å jag kom på anledningen, det är för varmt på hennes rum, så nu är elementen avstängda helt på övervåningen. Är ju bara att sätta på de igen om de skulle bli kallt.. så fort jag öppnade fönstret lite så somnade hon med en gång så är helt hundra på att det var det som var galet...
Lillebror sköter sig ypperligt sover, äter och är lite vaken emellanåt :)
Nu ska vi snart krypa ner i sängen, jag är super trött!! Så hoppas vi får sova lika bra som vi gjorde inatt.
Nu ska jag mysa med lillebror lite och hoppas han vaknar till, så vi kan äta lite och sen en skön natt med mycket sömn! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar