måndag 11 april 2011

mycke "premiär" nu!

ja igår var vi ute i trädgården och grejade mormor satte upp en buske med ägg å fjädrar. jätte fint sen fikade vi under äppelträdet :) saft och bulle.
Idag har Jimmy vart på vårdcentralen och ska få en tid till hud för att kolla upp sin hand, skönt! så jimmy tog bilen till tranemo medan jag, Svea, Arvid och Bella tog oss en promenad till tranemo. hämtade ut Sveas lagade jacka och öppnade bankkonto till Arvid. Så denna månaden börjar Arvid sin stora sparar resa :)
Gick riktigtbra att gå dit och det kändes bra efteråt ;9 nu har jag snart gått ner de kilona som arvid la på mig ;) så den myten är död med.. jag fick kämpa för varje ynka gram efter Svea men med Arvid har de bara rasat av mig. skönt!
vi är på jakt efter lekstuga nu med så Svea får lite kul i trädgården, även ett företag som dränerar önsskar jag kontakt med ;)
nu ska vi ut och kratta upp de sista och ta ner "premiär" tvätten som hängt ute och hänga ut en till. skriver mer ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar