lördag 16 april 2011

Det känns som om jag har de till låns!

När jag väntade Svea i augusti, då kändes allt bara overkligt, skulle jag bli mamma?! Är det mitt alldeles egna barn som jag inte behöver lämna tillbaka utan får ha det hemma 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan 365 dagar om året, ja visst! Vårat lilla mirakel Svea föddes 090831 00.27 efter 7½ timmes förlossning, en perfekt liten tös som var socker söt och charmade alla som såg henne.

Sen var det dags igen, äntligen blev jag gravid igen efter 8 månaders kämpande.. det var en berg och dalbana den resan och de var helt galet emellanåt här hemma, jag tror Jimmy fick samma som med Svea, lite funderingar om att få ett barn till... Men sen kom söndagsmorgonen och förlossningen startade med min stora fasa, värkar, när sjutton ska man åka in då?! Men vi åkte in när det var 4 minuter mellan värkarna. Sen föddes Arvid 110327 12.09 efter en förlossning som tog 2½ timme så fick vi helt oväntat våran lille son, en perfekt liten skapelse som är så lik sin stora syster så det skriker om det ;)

Det känns helt tokigt, 2 barns mamma, 2 barns familj som vi får ha här 7 dagar i veckan, 24 timmar om dygnet, 365 dagar om året. Men mer stolt kan man nog inte bli och nu har vi varit själva hemma en hel vecka och det har gått super bra! Stora flickan som oftast är snäll och gör som mamma och pappa säger och Arvid som är super snäll! Kan det bli bättre?! Och det bästa av dessa två barn är våra, BARA VÅRA BARN!

Världens finaste och underbara barn, Svea och Arvid som förgyller vårat liv och gör livet fullständigt!

1 kommentar:

  1. Dom förgyller även våra liv =)
    Helt underbara
    Kram Kram
    Morfar & Mormor

    SvaraRadera