torsdag 28 april 2011

Då var de klart!

Ja, torsdag hos familjen Lindblad / Andersson innebär städdag samt tvätt, allt byts ut, handdukar och trasor, ytor städas å torkas av, sopor bärs ut, så nu är hela huset dammsugit och torkat golv på 2 plan, Arvid ville inte mer. första tvättmaskinen är uthängd och torr kan jag tro så nr 2 ligger i maskinen och väntas på att få plats på sträcket!
Så nu kan de bli helg och njuta att Jimmy är hemma, nu ska jag ta ut vagnen och sen plocka ner tvätten och hänga upp ny sen ska vi hämta stora syster på dagis!
ha en bra dag allihopa!

2 kommentarer:

  1. Då kan du komma och fortsätta hemma hos oss
    Ha en bra dag och kväll så ringer jag när jag kommer hem
    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. hehe de var bara det att efter maten såg de nära på likadant ut igen! ;) Men det är skönt nät det är klart, så nu är det bara den vardagliga städningen kvar :)
    haha tror du pappa skulle bli glad om jag kommer ner och röjjer med en 1 månads och 1 1½ åring ;) tror Svea hjälper till mer åt andra håller istället :P
    Japp gör så! Kram

    SvaraRadera