måndag 18 april 2011

Sista sprutan!

Ja jag kom ju på att det var dags för Sveas sista twinrix spruta.. så ringde till vårdcentralen idag och fick tid 11.15,trist bara att behöva hålla fast henne när de ska ge henne den :( Stackarn! Men sen är det ingen mer och hon är skyddad i många år framöver, skönt!
Så nu kan vi snart ut och resa hur mycket som helst ;) bara pengarna som fattas ;)
Natten har varit lite fram och tillbaka.
Svea kom 2 gånger i natt och jag vaknade av att hon hade tagit av sig sin blöja med bajs i :/ mindre trevligt. Men bara upp och hoppa och klä på henne kläder, och köra på morgonen. Nu hoppas jag på lite bättre nattrutiner så jag kan orka gå upp efter sista morgon amningen, imorse blev det lite skevt, kan ju inte stiga upp halv sex?! vad i jisse namn ska jag göra uppe då? Ne det hade varit perfekt och ammat klart vid 7 tiden och sen kliva upp för att göra klart mig själv och börja med allt som hör morgonen till.
väntar på att tvätten ska bli klar nu så jag kan sätta på den sista för att få det torkat ute, som verkar bli ännu en fin dag, bara att hålla tummarna för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar