söndag 17 april 2011

Söndag & vad ska man göra?

Ja idag är de söndag igen, natten har varit helt okej! Arvid har sovit relativt bra under sin filt i mitten av våran säng, och Svea har sovit hela natten i sin säng. Skönt! Svea är så redig och vill så gärna gosa med sin lillebror :)
Idag vet jag inte vad som händer, vädret skulle ju vara lovande idag, men det uteblev tydligen, himlen är grå dassig och det verkar inte komma igenom någon sol idag inte. :( Undra om det kommer bli sol alls då denna veckan?!
Så idag vet jag inte vad som händer.. :S Ingen som vill ha familjen Lindblad/Andersson på besök idag? Vill inte ut bland en massa folkmassor men de vore trevligt och se någon annan person och prata med.. men vi får väl se vad dagen har att erbjuda nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på saltkråkan. :) den bästa, med mysak :) tänk om man hade haft ett så roligt och spexat liv fullt med aktiviteter.
Kan jag inte bara få vinna mina miljoner så man kan göra och köpa allt de där man vill ha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar