måndag 4 april 2011

Risk för att få konkurans?

Ja idag har min dag bestått av huvudvärk :( Skit också vad ont de har gjort.. men vad tusan.. vi gick ut på promenad och lite så, men de släppte inte ändå, dricker en massa men ja vi får se vakna med smärta i ena bröstet, antagligen legat illa, är nog dags att lillebror sover i sin säng nu så jag får sova i lugn och ro med, samt att han kanske äter mer = mättare längre, inte för att jag ska klaga han sover super bra på natten. men tror han skulle sova ännu bättre om vi fullgjorde matningen ;) hehe
Sen tror jag att jag fått konkurrans att vara hemma med Svea och lillebror ;) Jimmy trivs nog väldigt bra hemma just nu ;) idag har han och Svea varit ute och gungat innan vi skulle till pappa och maria, de gick dit.. via fåle då.. hade kollat på tåg :) Sen imorgon ska han cykla med Svea till dagis om det är fint väder.. Skönt att han får känna på pappa livet lite, Svea uppskattar det! Jag med givetvis ;)
Nu har vi bestämt lillebrors namn! Imorgon kommer bild och namn upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar