torsdag 28 april 2011

Ovisst!

Ja nu är det näst sista dagen imorgon som Jimmy ska köra den turen han har... och vi vet inte alls hur han ska köra nästa vecka.. kul... eller inte.. :/ jag menar ska Jimmy jobba 7-17 i borås kan han lika gärna sova över där.. han hinner knappt hem tills Svea och Arvid lägger sig ändå..
Ne.. imorgon ska de ha möte.. så får prata med honom så han kan prata lite för sig!
Idag blev grillad kyckling med friterade potatiskrocketter, *yummi*
ja sen var vi ute och Svea lekte i sitt tält som jag kom på att vi hade i gaderoben, perfekt att ha det ute så har hon något å göra på dagarna :)
Imorgon blir de troligtvis en promenad till Tranemo och äta mjukglass ;) får se hur natten blir.. men klart vi hoppas på de bästa! Nu har ju mina fötter fått ett fotbad och insmörjning så nu borde de gå som aldrig förr imorgon ;) haha!
Nu ska jag och Arvid kika på tv, eller ah Arvid sover så får mysa med honom medan han sover :)

Har tittat lite på babysim med, hur kan det vara så stor skillnad på pris från Svenljunga och Ulricehamn, det är galet! Jag har ringt men man skulle återkomma då de inte har tiderna för hösten klar, hade gärna anmält mig ändå men de fick man inte.. så får la hålla koll på hemsidan..
Nu ska jag gå till tv:n var de ja ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar