torsdag 21 april 2011

Positiva överraksningar!

Ja idag är en dag med mycket som händer, det är alltid kul, dagen går en aning fortare då ;) Arvid sov jätte bra inatt, tror han kommer sova över nattmålet väldigt snart.. dock bestämde sig Svea för att gå upp kl 6 :P Men vi låg kvar i sängen och titta på nalle puh.
Sen ringde jag till Jimmy som skulle ringa tillbaka för han var lite upptagen då ringer han sen och säger att han är på väg hem! KUL! Men det ändrar inte planerna med att gå till Malin men då hinner jag städa av övervåningen i allafall innan jag går! Så slipper jag ta HELA hus städningen när jag kommer hem. Jag hade hoppats på att solen skulle bryta igenom lite mer här nu.. vill hänga ut min tvätt..
Så idag blir det nog en bra dag, ska bli skönt å komma hemifrån lite sen vacklar jag fram och tillbaka med en bil.. det är väldigt billigt och bra att vara utan med.. kostar inte så mycket då.. kanske skulle börja spara ihop till min nya bil och köpa den kontant?! det tåls att tänka på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar