fredag 19 februari 2010

Wohow jag har faktiskt ett liv!

Jag har klarat mig nästan hela veckan utan dator. Å faktiskt har det varit skönt! Veckan har varit händelserik! Måndags var vi på babysim, ur mysigt!! Börjar att träna på å dyka, genom att hälla mer vatten över huvudet... Å de gick bra.
Tisdag var jag på gympa och hos Pär, han fyllde nämligen år och mormor hade redan planerat det åt mig för hon skulle ändå inte ha bilen :D hehe VÄRLDENS BÄSTA MORMOR!
Onsdag var lugn på dagen och sen lämna jag Svea hos pappa å Maria, hon skrek i princip hela tiden, för att jag skulle träna, körde MRL, mage-rumpa-lår, helt sjukt jobbigt, har träningsvärk än idag :D hehe Torsdag var det igår.... - då var jag hos Malin och Iza å fikade, jätte mysigt <3
Idag är de fredag, och vi startade dagen med en frukost hos familjen Andersson, väldigt trevligt, och Sveas mormor å morfar, tyckte de var kul att Svea var på gott humör ;) hehe
Sen följde morbror Gustav med oss hem, så tog vi bort ett skåp, sen bärde ner skiten, han sorterade lite lådor, tog bort lysröret i taket i källaren, vi skottade även och gav pippiifåglarna mat, jag har jätte mycket fåglar här :)
Kommer lite bilder ikväll eller imorgon, beror på vad som händer :D En dusch i lugn å ro blir de i allafall :D å sen blir de en hel natt med sömn! Jimmy lär få gå upp inatt :) hehe Så glad att jag stog ut och ammade Svea så länge så hon fick alla immungottigheter, för än så länge *peppar peppar, ta i trä* så har hon inte varit sjuk en enda gång! UNDERBART!
Svea växer för övrigt å blir stor :) Världens mysigaste lilla unge har jag! Ett riktigt charmtroll!
hej hopp på er!
P.s tack för tankarna jag fick av er när de var lite kämpigt i tisdags, jag har ju faktiskt ett gäng vänner som är äkta, vilket är skönt å få bekräftat! d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar