söndag 7 februari 2010

redan slut?!

Nu sitter vi här tillsammans jag och Jimmy å tittar på vi barnen i bullerbyn, dom är ju bara hur mysiga som helst! De bästa barn programmen som har gjorts, så länge jag kan hålla Svea borta från skiten som visas på tv, så ska Svea få se på Astrid Lindgrens filmer och Disney filmer. Så de blir nog bra! Dom är roliga att se på för en annan också.
Nu är det redan Söndag igen :( Varför ska helgen gå så fort för? Men nu går Jimmy in på sin 4:e vecka i Kalmar, de går fort ändå! Längtar tills han får vara hemma hela tiden, nästa helg blir en kort helg... Men det går ganska bra ändå, har lite saker jag tänkt fixa här i veckan så de blir nog inte allt för segt, ska försöka få Svea att äta mer och mer välling, Så jag får lite mer sömn snart. Bra med vällingen för hon spyr inte så.. Å de e skönt... Har blivit så bortskämd att jag inte ens tar med mig någon handduk längre, och ner spydda kläder är ett minne blott ;)
Nu ligger hon i sin underbart mysiga vagn med fårskinn och slumrar lite. Dags å väcka på henne så att hon kan få lite mellanmål, å sen busa, blev mycket bilåkande igår så ska bli skönt att hon får vara hemma och leka idag, städade hela övervåningen igår så ska bara dammsuga och torka av golvet på mellan och neder våningen. Så är det i topp tipp igen! Längtar som tusan efter våren nu.... Tänk att kunna ligga ute under äppelträdet, eller sitta i trädgården och grilla, bella flåsande och gräset ska klippas, helt underbart!!! Och mormor springer runt och rensar land :)
Så snälla vädret, kan vi få lite vår nu och få njuta av solens strålar?

Världens finaste hund! Bella Lindblad/Andersson <3 <3 <3 Vilar efter en massa lek och njuter av att vi har ett perfekt träd som gör att vi får en massa skugga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar