lördag 13 februari 2010

Jämförelse!

Svea har sovit bra som vanligt, skönt när Jimmy är hemma och kan ge välling på natten så jag kan lugnt somna vidare ;) hehe får passa på när man har hjälp! sen vaknade Svea vid sju som vanligt så då låg vi kvar i sängen å myste lite... Sen upp å göra frukost!
Idag ska Jimmy till Svenljunga, laga bilen.... de behövs ^^ Jag själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på blir väl till att gå ut på promenad, tror mormor har Lisa så att Bella får lite bussällskap! Nu ska jag ta på mig kläderna och ge mig ut.. vi hade ett rådjur i trädgården innan den lilla sötnosen är och mumsar i mitt fågelmats grejsimojs.. så söt så :)
Tog kort på Svea när hon fick en nalle utav sin morbror Mattias, där är hon då 10 dagar gammal, och det andra kortet 5½ månad... Syns att hon har blivit större :D hehe

9 september - 2009

Idag!

1 kommentar:

  1. ne..eller vi har fått jobb med att ta ner alla istappar som hänger på husen..livsfarligt å få dom i huvudet.. så kommer nog jobba några dagar nästa vecka med..

    SvaraRadera