söndag 28 februari 2010

Kört extra!

Igår var jag ute och härjade. Men först var det en fartfylld och rolig dag med Anders och Sandra. Hoppas det inte gör ont i tån längre, Anders gjorde så att vi numera har lampa i hallen samt ytterbelysning! Tack Anders du är jätte duktig och snäll. Även lampa i köket blev det med :D hehe Redigt! Sen kom Chrille en stund, Svea gallskrek när hon såg honom ;) haha Så är det när man inte kommer på typ 2 månader =P
Sen skulle jag gå å lägga migdå ringer min lillebror, helt hysterisk att han måste ha någon som kör till Borås.. Jahaja,.. 15 passagerare får inte jag köra.. ^^ Så då kom vi på att två mini bussar skulle ju funka... Gustav: Ja men du känner fler som har körkort än vad jag har, fixa en chaufför till! ;) Sagt å gjort efter ett par samtal fick jag tag i Malin! Malin ställde upp! På 10 minuter kom vi ner till pappa, Malin hade oxå precis satt sig ner men på med kläder igen.. :)
Så iväg till Tranemo sen Limmared, så bar det in till Borås. Väl där så släpper vi av dom vi kört och kommer underfund med att om vi åker hem nu så är vi hemma typ 2 timmar och måste åka ganska omgående igen och sova är inget att fundera på..
Så jag ringde Jessica, vet ju att hon är en riktig natt uggla. Så parkerade vi ena bussen på parkeringen vid Ica maxi i Borås och upp till Jessica, tog ett tag innan vi kunde parkera någonstans.. men till slut så. Å lika trevligt som vanligt var det där och jag tror att Malin tycker det var det med :) Så skönt när man kan umgås med folk som är lätta att ha å göra med :D Får ta å bjuda alla på grillkväll här i sommar så blir det trevligt! <3
Ja sen vid två åkte vi ner till Bilen igen då har securitas idioterna varit där och lappat den för parkeringsförbud, kan man inte ha överseende med något när det är hur mycket snö som helst och ingenstans att parkera och det var ingen rusning till Ica precis! IDIOTER!
Ja men pappa sa att så är det och vi är inte de första och inte heller de sista att få böter.. jaja kan man ta det så lätt så :) Tack pappsen! Du är jätte snäll, var lite nervös över att han skulle bli arg men det var ju inte mitt fel, helt sjukt att man inte får stå på en Ica parkering 2 timmar mitt i natten.
Sen kom jag hem, 3:39 stod det på klockan när jag la mig och somnade typ 2 minuter efter tror jag, har inte ens hört Svea, men tror Jimmy hittar på att hon har varit vaken hela tiden ;) haha ne jag vet ju att hon kan trilskas lite ibland :)
Måste köpa en resesäng till Svea med som hon kan ha med sig om vi sover borta och så. Himla smidigt å kunna packa med sig den och hon har en säng som känner igen.
Idag åker Jimmy tillbaka till Kalmar, hoppas det går fort nu det sista, redan mars nu!
Ska bli så skönt när Jimmy är hemma normalt som alla andra! Ja nu ska jag passa på att greja lite medan lill tjejen sover middag, skönt å ha undanröjt och uppstädat så man kan börja måndagen på bästa sätt nämligen uppstädat hus, underbar dotter, babysim och middag hos pappa å Maria <3
ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar