tisdag 23 februari 2010

Tillsamans via telefon

lotta dikterar och jag jimmy skriver.
lotta svea:
måndag är det babysim som gäller, svea gjorde framsteg men det var nog mest jag som var skeptisk om att hon verkiligen skulle klara dyka, men hon klarade det så första dyket klart :) utan panik och hosta.
så redig tjej.

tisdag var det åter igen ett snöande, så vi var ute och skottade lite, sen fick jag ett överaskande besök av grannen, som gav mig blommor och tyckte de hade värdens bästa grannar, och det känns ju kul och höra :)

sen åkte vi med mormors bil till tranemo för att träna, jag och svea fick privat lektion för vi var själva,så träningen gick bra och det känndes helt ok i kroppen, sen kom jag hem från stick café :)
så nu ska jag köpa garn så jag kan sticka lovika vantar,

hoppas Malin kanske kan och vill hjälpa mig.

rutinerna blir bara bättre och bättre med svea hon sover från 19:00- typ 06:00 så skönt!
och innan idag så rymde hon i sin gå stol. från ena rummet till det andra.. ur gulligt.

ja det är det som händer i lilla Limmared.

1 kommentar:

  1. hej :) eftersom att anders antagligen inte hört av sej till dej/er, fast ja har sagt till honom så om de går bra kommer vi på lördag? kram :)

    SvaraRadera