torsdag 25 februari 2010

Kan det bli bättre?

Jag har världens goaste dotter, Svea går och lägger sig 19.00 och äter en gång på natten å går upp kl 7! Helt perfekt, imorse låg hon och drog i sin snutte trasa och tjatade med den =) Liten söt busunge! :)
Måste fixa barnvakt till på tisdag kväll... ^^ Hunden måste ha vaccin och de har drop in tider då. Men inte så bra å ta med sig Svea för då kommer hon sova i bilen.. å de vill jag inte... Nu framöver kommer jag troligtvis ha egen bil! YIPPI! Då kommer man ju någonstans. + grader ska de bli med så kanske snön försvinner men märks tydligt att den har sjunkt undan lite nu när det har varit helt underbart väder ute, så skönt att jag faktiskt tog fram en utestol och satte mig i solen en stund igår. Härliga d-vitaminer! <3
Idag är det mamma grupp, får låna världens bästa mormors bil! :)
Håller på å tjatar hål i huvudet på mangan med så hoppas han kommer... ^^ sega dom där hantverkarna.. kanske skulle ta pulkan och gå å hämta honom så har inget val liksom.. ;)
Sen i helgen kommer Anders och Sandra :D Ska bli så KUL det var en evighets sen jag såg dom!
Ja annars krånglar försäkringskassan med Jimmys pengar, men tur att vi ligger steget före och gör att vi överlever! Rediga vi är, kul å kunna känna att man kan vara utan 3-4 månads löner, man klarar sig lixom ändå! Hur många 25-åringar med barn, bil, hus och mc har det så? :D *stolt*
Nehe nu ska jag snart få lilltrollet att sova middag! Å hoppas på att det blir mer + grader så snön försvinner för nu vill jag verkligen ha vår! :D
Ha en bra dag, det tänker jag ha! kram

1 kommentar:

  1. ni är så duktiga så :)
    ja kan passa svea ;)
    längtar tills på lördag..

    SvaraRadera