tisdag 9 februari 2010

-5 grader och dåliga nätter

Mitt lilla boende i Kalmar är ganska schyst ändå, dock i söndags när jag kom hit till husvagnen var det lika kallt ute som när man gick in, -5 grader, jag hade förväntningen att få en varm lufts pust i nyllet men det tog lixom inte emot ett dugg, jag skruvade isär batteri polerna och plockade bort det gamla sen i med det nya, vred på gasolen och full ös på strömmen!
Jag gick dock till kos i bingen i den kalla vagnen och jag kan tala om att det var fruktansvärt kallt.
efter 2 timmar var det så Jävla varmt att jag började drömma mardrömmar om att det var något onatruligt som sög tag i mig och försökte rycka själen ur mig, rent ut sagt, började mulma i drömmen att ta mig då för fan.

Ja så kan det vara här i kalmar, annars går min utbilning bra, samt en längtan hem till Lotta och min lilla mys Svea, och hunden bella förståss.

over and out Jimmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar