söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag! Men varför bara överraska varandra en gång om året. bättre och ha det till vardags!
Svea har sovit helt okej inatt, är ju inte jag som behövde gå upp, skönt när man bara kan putta på den andra! hehe
Idag ska Jimmy laga bilen, på riktigt denna gången, igår var han borta 6 timmar utan resultat, eller a resultatet var att inte träffa Svea på hela tiden.. men det var det kanske värt! inte vet jag....
Ska sälja våran stationära dator nu... skrivbordet och hela skitet... ska bli skönt å bli av med det.. de e ju ändå ingen som vill sitta där nere.. så varför ska man då ha kvar den då för? + att vi har tillräckligt med minne i denna och min nya jag ska köpa sen.. *yippi*
Vi vann på hästarna igår... vad vi vann vet jag inte för jag kan inte räkna de däringa.... Men ska ner å förnya lotta åt Jimmy och Chrille samt byta in våra trisslotter som det var vinst på... Så än är hoppet inte över ;) hehe
Nu ska jag klä på mig. idag står ett spinning pass på schemat! HÄRLIGT!

1 kommentar: