fredag 26 februari 2010

Jag ser det töar! Hurra!

Positiva besked, ska börja jobba lite igen. Min samordnare ringer på måndag :D Ska jobba en natt i veckan + varannan helg = 50% vilket innebär 8 dagar på 4 veckor! :) Å då kommer jag ju vara med Svea typ hela tiden ändå :) Ska bara få det att funka för vet inte riktigt när det börjar så måste fixa någon som kan ta Svea de nätterna Jimmy inte är hemma.
Fatta hur länge jag kan vara hemma! :D hehe Det ska bli helt underbart! Få vara med Svea hela tiden, mammas lilla älskling! På tal om mammas lilla älskling, så mamma gris är hon inte ändå, Jimmy kunde ta henne med en gång innan och vara med henne, skönt!
Nu ska jag njuta av att min sambo är hemma igen! <3

När denna snön rasade ner från altanen brötade det rätt ordentligt! :D

Såhär la jag Svea först!

Här låg Svea till slut! ;) MORFAR LENNART - spaljen i hallen är ganska viktig snart! ;)

Bella har blivit värsta linslusen, hon kommer så fort man tar fram kameran :D haha

2 kommentarer:

  1. Hihi jasså? Jag tycker själv han e liten, men det kanske är för att han är så lång. Han är ju inte knubbig, utan väldigt fin i kroppen :) Min sötfis. Jag fick aldrig tag på min bm ang magen, men idag har det vart lugnt hittils. Kram

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag med. Hugo har 38 graders feber nu. Han har ätit en halv portion gröt och lite juice på hela dan.. Stackars sötfisen. Va gör ni för kul i helgen då? Töar det hos er med? Kram

    SvaraRadera