söndag 21 februari 2010

Klart! - Klart! - ännu mera snö

Check lista:
- sorterat och lagt i ordning Sveas urvuxna kläder
- Lagt i de kläderna so hon ska ha nu i hennes byrå
- Planterat om 2 blommor till gästrummet
- Hängt upp spegeln i gästrummet och "piffat" lite
- Hängt upp tavlan på mig och Svea
- Sorterat ut 4 påsar med kläder och dylikt från gaderoberna
- Dammsugit övervåning, resten kvar
- Torkat rent och torkat av överallt
- Kört diskmaskin, torktumlare, tvättmaskin
- lagat mat, Svea åt idag våran hemma gjorda :D det var gott tyckte hon
- Skottat snö
- Hälsat på Sveas morfar, mormor och morbror (2 av de, en såg vi en skymt av)
- Gett fåglarna mat samt rådjuren :) De är på besök varje natt! :)

Ja vi har fått lite att göra idag! Har varit en helt underbar dag trots 10 minus och ännu mera snö..Känns nog så bra bara för Jimmy ska sova hemma inatt! *yippi*
Nu ska jag dammsuga resten! Spinningen inställd idag, varför vet jag inte men blir nya tag i veckan!

Inte den bilden jag fått förstorad men den andra men de blev jätte fina alla korten! Så stolt över mig själv och Svea, världens finaste lilla tjej <3

5 kommentarer:

  1. hihi. tack. tycker själv att de e tungt o jobbigt nu. men bara 55 dagarn kvar du =P

    jasså e du lite bebis sugen??

    SvaraRadera
  2. ja visst e de så. de värsta för mig är bara att jag inte fått njuta någonting. mådde illa i kräktes fram tillv 23. samma dag so jag slutade o kräkas började min foglossning o förvärkar, tycker att andra graviditeten e mkt jobbigare än va första va. o då mådde jag också illa. men de e nog pga att man har en liten som ska tas hand om o de blir inte på samma sätt man kan vila sig.
    ang förlossningen e jag inet de minsta nervös. vet jue att de gör ont men ut ska han jue ändp så de e inget o stressa upp sig för hehe..
    men min förra förlossning gick ju lätt så tror de e därför jag e så lugn som jag är =D

    fanns massvis med blommor o krukor men inget som föll mig o smaken. jag e ganska kräsen haha. måste känna WOOOW detta vill jag ha =D

    SvaraRadera
  3. Hihi jag vet inte om det e en liten plutt till på gång, vi får se :) Men jobbigt att ha ont jämt. Hur går det för er i kylan? Kram

    SvaraRadera
  4. Vi planerar att börja försöka skaffa en bebbe till sommarn/hösten.. Jag hade cerazett minipiller men eftersom jag haft ont och blött så ofta så sa min bm att jag skulle hålla upp en månad, så vi får vara försiktiga nu.. Planerar ni bebbe?

    SvaraRadera
  5. Visst är det kul med babysim...

    SvaraRadera