tisdag 2 februari 2010

Uppe med tuppen!

Svea har sovit kanon inatt, Svea åt lite välling igår inga mängder men lite.. Sen sov hon till ett och sen till 6... Ska föröska få i henne lite mer välling ikväll så hon håller sig mättare längre =)
Men fick ju henne att somna igår å då ligger Bella uppe i sängen och skäller så vet var Bella inte ska vara när Svea har gått å lagt sig. Idag snöar det som tusan =( Vad är detta?????
Jag vill ha vår nu!
Idag är det mamma-barn gympa, de ska bli skojigt! Skulle nog få nytt träningsprogram idag *hoppas* Sen har de börjat å ha barnpassning på gymmet... *hum* Men är de försent går det inte ändå Svea lägger sig numera mellan 19-20 så då får jag nog ha någon som passar henne här hemma..
Nehe nu ska jag upp å ligga å titta på tv i lugn å ro, det ska bli skönt kollade lite på wallander kuriren igår, alltås hur kan man stå å slå på en människa som inte kan försvara sig? Eller hota en en pappas gravida tjej? Eller ta av en kille kläderna och hälla cement på honom? Våran värld är helt sjuk! Jag blir så förbannad på sånt så de bara kokar i hela kroppen! USCH!
Ne dags å dra sig!

1 kommentar:

  1. Hihi det blir bröllop till sommarn, men sen så kanske jag slutar med minipillren te sommarn/hösten. Vi får se =) själva då? Kram

    SvaraRadera