lördag 6 februari 2010

Helt perfekt!

Idag har varit en helt perfekt dag! Vi har varit i stan, på phonehouse, fick ut en ny mobil till Jimmy, sen till Lindex, finns bild.... sen till Telia, fick mitt bröte uppsagt till i år istället för nästa år som de tyckte, tack snälla tjej som jobbade på Telia idag, det var jätte bra hjälp mot vad man kan säga jag fick på kundtjänst. Sen till Eko och köpa våtservetter å en paket till Jimmy och Annica, till Sexdrega och hälsa på Jimmy och Annica, Annica var dock inte hemma... synd =( Sen hem till farfar Göran och bära upp en byrå å hämta ett batteri till husvagnen...
Sen hem å städa.. övervåningen är klar... Nu ligger Svea i sin säng och sover, ätit 160ml välling, hoppas på att hon står sig länge på det :D Fick sova mellan 9-5 natten som var så hoppas de håller i sig :D För var pigg jag var imorse när vi gick upp kl 7...
Vann inget på Lotto idag men v75 blev de 180:- + lite till säkert och när jag löste in kupongen sen i onsdags var det 82:- på den.. liv et är fullt av överraskningar! ;)
Nu ska jag passa på å mysa med min kära sambo, imorgon är det söndag och då åker han igen :((( Men men de löser sig!

Shopping på Lindex, ny mössa, mockasiner och 4 par strumpor men anti halk grej.... :D Allt för att få henne å traska i gå stolen :D

hehe tempramentet är inget fel på, är det något hon vill ha blir hon vansinnig om hon inte får det =)

Lite för stor keps :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar