fredag 12 februari 2010

Tyvärr inte lika perfekt!

Jag är inte lika perfekt som alla andra nyblivna mammor som tydligen går ner sina gravkilon på 2 veckor, och tvekar inte 2 sek att kasta ur sig det... men kul för dom, jag missunnar ingen. Svea är nu 5 ½ månad och jag har fortfarande ett par kvar. Men vad tusan, jag har ju ett barn som bevis att man är fet.. eller fet är jag ju inte längre....... Har ju bara ett par kilo tills dess att jag är nöjd.... Vem vill se ut som ett benrangel? Inte jag i allafall... Lite bilder från veckan. Och jag är allt annat än ful, jag är kanske inte smalast och smäckrast i kroppen men jag ser banne mej bra ut, det du det är inte alla som kan stå för det! Nu ska jag mysa med min lilla familj.
Mamma och dotter - den största kärleken


hehe jag ser korthårig ut ;) Men tycker om det kortet

1 kommentar: