lördag 10 maj 2014

Världens bästa Sandra

För ett tag sen så sa Sandra att om de blir väder som idag, så ska hon ta med sig alla barnen på kosläpp.
Vi har hållt det öppet, så inte barnen får falska förhoppningar.  Så nu var de klart, vädret höll i sig så Sandra var här 8.45 typ å börja montera stolar ;-)
Hoppas de sköter sig och att de har roligt. Jag fick en god påse bullar, som jag precis njutit av,  efter en hel förmiddag med städning,  städat hela undervåningen och modifierat om datorbordet ;-) tänk vaf en såg kan vara användbar :-) de blev riktigt bra så nu behöver vi inte köpa något nytt utan vi kan ha detta, har två uppdrag till Jimmy som han ska få fixa sen, men han sover nu. Jag har precis slagit mig ner i soffan,  se om jag får ro att sitta här eller om jag måste ta vara på övervåningen med å tvätten nere, de återstår att se ;-)
Tusen tack Sandra för den här pausen idag, behövlig för en höggravid kvinna ;-) vart mycket de sista. Sagt de till dig tidigare, du är guld värd, och barnen älskar dig ♥

1 kommentar: