tisdag 13 maj 2014

4:e graviditeten - första gången på övertid

Ja idag har det varit berg och dalbana för mig här hemma, jag är så sjukt trött på att bråka med barnen, de vet att de ska städa sina rum innan de lägger sig, men ändå är de fullt slagsmål för att de ska städa, men jag tänker inte ge mig, man lär sig med tiden och visst hjälper jag dem, självklart men lite kan man väl förvänta sig att få tillbaka, vill inte ha bortskämda ungar som tror de bor på hotell.
Men känslomässigt har de varit sjukt jobbigt för mig, frustrerande att gå över tiden, de enda roliga är att barnet om den kommer imorgon får ett roligt födelsedatum ;-)
Jag har telefon igen så går bra att ringa igen. (Vilekt den sällan gör men om någon skulle få för sig att ringa så svarar jag)

Nehe biggest loser å hockey ikväll. Hejar på tre kronor och alla kämpar på slottet. Nu ska jag sova bort mina ledsna/frustrerade/besvikna känslor så är det en ny dag imorgon, som tur är som jag hoppas på att det blir sjukt mycket bättre.

V.40+0 idag,  börjar kännas overkligt att jag ens är med barn, kanske bara en stor mage...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar