fredag 9 maj 2014

Boar

Ja nu börjar det ta sig, städa köket lite igår, å vi gjorde hemmagjord pizza och vår ugn rök och lukta så Jimmy la medel i den igårkväll å torka av hälften innan han gick och la sig.  Så jag har skrapat botten, så ren har den alerig varit tror jag ;-)
Men nu är den i tipp topp ;-) lagt på en omgång till och så ska jag be Jimmy gnugga kanterna ordentligt, magen lär lite i vägen så att säga, hade jag tagit av ugnsluckan hade de gått utmärkt ;-)
Spishäll och Micro har också fått sig en omgång :-) bara invänta innan jag kan torka av det.

Barnen går fortfarande i pyjamas, njuter av lugnet tror jag. De är nöjda än så länge, får se om vi ger oss på en promenad till sopåtervinningen sen, den påsen är med full ;-) skönt att bli av med de med.

Natten har tack å lov varit bra, inte ens varit uppe extra förrän kl 6 å kissat ;-) inte illa. Nehe sätta igång en maskin tvätt,  bädda barnens sängar å städa lite till innan lunch och våran promenad :-) behöver verkligen komma ut en sväng å tror alla blir glada av att få cykla lite, var och en på sitt sätt, de enda som är jobbigt är vid järnvägsövergången, har två stycken som i te alltid har öronen med sig, fock hör inte Freja en så bra för motorcykeln dånar ganska bra ;-)
Så ska väl snart denna dagen springa iväg med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar