onsdag 7 maj 2014

BM-besök & tålamodstryt

När vi kom hem från dagis hade vi vad jag trodde det var bra men sen gick jag upp och såg vad de höll på , ed uppe och där försvann mitt tålamod.
Vi har hållt på att tjata om de här hur lönge som helst och jag frågar de vad som gäller och de vet dom mer än väl, likförbannat ska de prova å se vad som händer när de glr si eler så som de vet att de inte får. Å ja jag är konsekvent om regler, samma regler varje dag, igen ändrig. Tur denna dagen är över snart.

Vart hos BM igen, inga förändringar direkt.
Allt såg bra ut.
Alla tre barnen var med men de gick bra, hade ju en väldans diskussion innan vi åkteså vore väl konstigt om de inte fatta att jag var en aning trött på deras beteende just då.

Nu ska jag inte göra ett skit förutom att vänta ut klockan så de går å lägger sig.

1 kommentar:

  1. Lugn och fin hjärtat.
    Va sa dom på bm besöket .................
    Ta lugnt ring om det är något

    Kram Kram

    SvaraRadera