onsdag 7 maj 2014

Mycket på tapeten!

Ja idag har jag och göra innan de små ska hämtas på dagis.
Skönt när morfar (pappa) hämtar de och de vinkar så glatt på morgonen. :) Lite sjusovare idag så fick sätta på tvn vid kvart över sju sen började de vakna en efter en ;)
Idag måste jag till kommunal, och skriva på papper. Sen måste jag handla. I eftermiddag blir de bm besök som ev. kan ringa om hon får avbokningar under dagen. Så vi får la se, helst skulle vi ju inte setts förrän på efterkontrollen men så blev de inte ;) Om det inte sker mirakel under dagen, men igår kväll var det lugnt och fridfullt med liten.

Nehe sätta fart och bädda å greja tills kommunal svarar ;)

Sen göra Tranemo sen blir det kanske lite vila innan dagishämtningen.

Måste skriva med vad min kära treåring sa till mig, Arvid nu på morgonen för de blev tal om bebisar i magen ;) Men de säger ju att barn är ärliga, dock har jag inte fastnat än ;)
- Mamma du har så stor mage att du fastnar i dörren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar