onsdag 14 maj 2014

40+1, en promenad senare

Jahaja, varit ute på en promenad efter det att jag bäddat sängar och plockat iordning, på promenaden blir de så mycket sammandragningar att jag knappt kan gå men trottsar de å fortsätter gå ;-)
Cirka en halvtimme i skogen, välbehövligt. och skönt väder.
Nu är snart en av tvättarna färdiga och precis som igår kan jag klocka värkarna men hjälper ju inte när det inte är tätare än typ 10 min emellan som jag kan somna ifrån på kvällen.
Ska gå ner å hänga upp mattan, freja tog av sig blöjan igår och när jag frågade om vem som kissat på mattan ropar hon glatt: jag!!!!!
Bara å tvätta, låter nog bli å lägga dit den nu innan vintern.
Sen en tvätt till. Sen så...
Hoppas på att bebisen bestämmer sig för att komma nu, trött på att vara en dunder klump som behöver göra brottningsmatch för att vända sig på natten.... ^^
Nehe tvätt var de, sen slöa innan barnen ska hämtas....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar