fredag 23 maj 2014

En inre stress

Just nu känns livet lite upp å ner, nyblivne fyrbarnsmamma och ett hus som behöver omsorg, tvätt ska skötas och mat ska lagas o.s.v. Ni vet de bara rullar på hela tiden. Skulle dock behöva ett större hus känner jag.
Någon som har ett trollspö över eller så? Så vi kan vifta lite med de så huset utökar ett par rum...
Staketet ska byggas inom kort här med, tänker inte ha överkörda ungar eftersom bilister inte behagar att anpassa hastigheten så de ska bli jätte skönt att få upp de med.
Altanen har jag fått hyffsad ordning på ska bara sparka där bak lite på Jimmy så spelmaskinerna försvinner ut på blocket, så blir de lite mera plats där. Byrån uppe är såld idag kl 18...
Ska lägga ut en av barnvagnarna så den med försvinner... sen tror jag vi börjar få lite fason på de hela men som sagt ett 50tal kvm till hade inte varit helt fel!

Nu ska jag sätta igång lite vatten så vi kan äta när de andra kommer hem så Jimmy kan gå å lägga sig... Svea följde med mormor och jag tror att vi åker en sväng till Svenljunga för att kolla på Cecilia och Linneas spelning..
Ska tydligen bli regn imorgon å då kanske de inte blir någon bildag för Arvid?! Vi får se vad som händer... Städa på dagis på söndag i alla fall står på schemat... bara att sätta fart, hej hopp! :)

1 kommentar:

  1. Ta en sak i taget och låt det ta tid. :) snart är du inne i det igen.

    SvaraRadera