torsdag 29 maj 2014

Ökar de motivationen?

Idag bombarderas vi med bilder på Facebook och andra sociala medier om hur bra folk lyckas med sina träningar vilket är helt fantastiskt.
Jag missunnar absolut ingen att få belöning för mödan de lägger ner.

Den stora frågan är då, jag ska på efterkontroll om ca 6 veckor innan dess tänker jag inte göra någon större å mer avancerad träning.

Blir jag motiverad av tjejer och killar som lyckas eller blir de motsatt effekt? Jag har inte bestämt mig ännu.
Dock blir jag sjukt motiverad av mina egna före och efter bilder, å visst jag kan vara sur över att jag måste kämpa för varenda litet kg och varenda cm, men de är min kropp som funkar så... bara å gilla läget... nähe dags att greja lite innan de är dags för lunch..
Var bara tvungen att skriva om min fundering ;-) dela gärna med er av era åsikter :-)

1 kommentar:

  1. På mej är det nog motsatta effekt. Även om jag själv lägger upp mellanåt. Blir helt utmattad när jag ser de då ja vet vilken tid och ansträngning de lägger på det.
    Önskar ofta jag hade den där motivationen som de har. Visst jag rör på mej men det är maten som gör underverk. Tyvärr kan man inte komma i form på choklad å annat göttit.

    SvaraRadera