måndag 12 maj 2014

Ointressanta nyheter?! Å Grattis!!!!

Igår spelade Sverige mot Tjeckien och efter en bra och spännande match (anser jag) då den slutade med straffar så står det inte ett ljud på webben om de för Borås tidning, har deras sportjournalister semester hela högen eller bojkottar dom hela VM?
Jag såg er i alla fall tre kronor och de var bra gjort! :D
 
Idag fyller Sandra år, hipp hipp hurra!
Sker inget oväntat dyker vi upp vid 14.30 ;)
Men hoppas ju på att bebis kommer snart, men är en envis jäkel som verkar trivas bra därinne...
Nu ska här vikas in tvätt och se om jag kan ta en svängom med dammsugaren i källaren.... bara å sätta fart ;)

2 kommentarer:

  1. Jag somnade innan det va slut så skulle kika på Aftonbladet. Va svårt att hitta där oxå. Fick leta en stund innan jag fann vad slutresultatet blev. Antagligen va det inte av intresse då det va första spelet(?) i vm denna gången. Irriterande iallafall.

    SvaraRadera
  2. Tackar för uppvakningen! Skön eftermiddag i stallet!

    SvaraRadera