torsdag 29 maj 2014

någon störning...

Ja undra om man klassas som man har någon psykisk störning när man blir så sjukt irreterad, ledsen och besviken när det inte blir som jag tänkt mig?

Eller när man har en förväntning och de blir inte alls som man tänkt sig.
Ungefär som när man går på restaurang och får korvkiosk mat.
Eller man ser en så sjukt snygg klänning på reklamen och provar den själv och man ser ut som en uppstoppad korv?

Eller om man bokar en resa å hotellbilderna är super fina å man kommer dit å det finns en skitig pool och dåligt städade rum?
Eller man tror att man står en vän nära men det visar sig senare att man absolut inte gör de av olika anledningar eller händelser.

Men ja jag får la leva med min störning jag å bara gilla läget...
Har fått förklarat för mig av ett par personer om hurdan jag är som person så de är väl sant, tur att de finns ett fåtal som står ut med mig, ni vet vilka ni är.
Nu blir de tv tills Tyra är mätt sen är de la bara att fortsätta här hemma...

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar