tisdag 6 maj 2014

bruten tå?!

Igår drog jag i tån i ett av hörnen uppe på listen å jag trodde banne mig att tån gick av på stört. Jäklar i min låda vad ont de gjorde.
Det bultade rejält i den hela kvällen, inte jätte mycket bättre idag... bultar och gör ont. Stöter jag emot nåt så gör de lika ont som när jag slog den igår ;-)
Har googlat på 1177 å de gör inget åt bruten tå.. så lönge den ite stod åt fel håll å de gör inte min men den värker. Var vanligt med värk upp till 2 veckor?!
Så bara gilla läget, ,eller bruten, bara å kämpa på :-)
Barnen är hemma å de är lugnt och skönt,  Freja somna så får la soca 15min så väcker jag henne snart igen.. svea kollar lite på datan å arvid leker med bilar :-)
Sen åker vi till roasjö en sväng, jag och svea. Bara invänta att väcka Jimmy om sisådär 45 min....
Nehe slappa lte innan de drar igåg igen ;-) ömka min stackars tå och mina förvärkar ;-)

1 kommentar:

  1. Min gick över på ca fyra dagar. Sen att den va lila å blå i två veckor va sin sak. :)
    Kan känna av det i vissa lägen. Så tror ja fick en spricka i den.

    SvaraRadera