tisdag 6 juli 2010

Vinst - rekord - sova - lycklig!

Ja herre gud jag har fortfarnade inte smält det! Jag vann goodiebagen alltså jag tävlar ju mycket på nätet och överallt men inte trodde jag att jag skulle vinna den största tävlingen hittills!
Jag som nöjer mig med det lilla så vinner jag det stora.. Shit!! *GLAD*
Sen har jag slagit rekord i hur många besökare jag fick på en dag ;) Samt gästkommentarer till ett inlägg, kanske ska vinna oftare så folk kommenterar ;) hehe
Tycker det är kul med kommentarer, nu väntar jag spänt på hur det här ska gå till när jag ska få alla dessa saker :) Kommer vara som värsta julafton! :D
Idag MÅSTE vi fixa skivan till Berta, Jimmys farmor så att de får upp den så hon får se våran underbart fina fotografering! :) Ska lägga ut några bilder här idag om jag får tid. Hade tänkt att försöka hinna med att... ja de tappade jag tråden... återkommer snart! ;) haha
Svea sover hur bra som helst nu! SÅ himla skönt, hela natten i sin säng, och hon är jätte redig, Mammas lilla tjej. Vaknade bara en gång i natt.... *BORTSKÄMDA* är vi nu ;)
Nehe nu ska jag ta min lilla tiger... tror det även är en bajsblöja på g! Och ge Bella medicin! Mycket på agendan, men framför allt vad ska jag hitta på denna tisdag? Hoppas verkligen Jimmy kommer hem snart! Hej hopp!

2 kommentarer:

  1. Grattis, jag orkar inte ens lägga energi på tävlingarna för jag vinner aldrig :(

    SvaraRadera
  2. Underbart! Du fick en till besökare i form av mig :) Man blir ju sååå nyfiken på vem vinnaren är!

    SvaraRadera