tisdag 27 juli 2010

Asa trött!

Ja inatt var en sån där lite sämre natt.. hoppas det blir bättre igen! ;) Bortskämd med att få sova på natten.. :)
Idag blir det promenad som vanligt sen när Svea sover middag måste jag nog klippa gräs.. Hoppas på att Jimmy kan tänka sig att gå upp sen typ när Svea vaknar då tycker jag han sovit länge.. :)
Nu är mitt stora paket postat! Snart ramlar det stora goodiebagspaketet in! LÄNGTAR!
Ska ringa en snickare i slutet av månaden för att se vad han tar för att ta ner min bärande vägg.. det hade varit väldigt käckt och få ner den, då hade köket blivit lättare att vistas i!
Nehe jahaa.. nu kanske man skulle sätta lite fart och smsa promenad sällskapet så vi ses samtidigt.. kan ju vara en fördel ;) Hoppas Johanna och Meja kommer.. nu kom ett sms så det tror jag! Skriver mer ikväll! Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar