fredag 30 juli 2010

Planerar,planerar och planerar!

Jag planerar,planerar och planerar!
I helgen ska vi fixa källaren klar! Det ska bli så kul! =) Ska plocka undan allt idag tänkte jag så grabbarna kan arbeta ifred.
Så idag ska jag och Jimmy in till XL bygg och köpa material för att färdigställa allt samt köpa virke för att bygga upp en likadan hylla som vi redan har.. Men det ska bli förvaring på andra väggen sen med.. det är den enda förvaringen vi har så det är ju ganska bra om den är bra ;)
Sen ska jag åka till Ikea, jag har planerat en liten öppen gaderob till under källartrappen, kommer bli asa snyggt!
Så antagligen tar jag med alla barn och åker till Ikea för att shoppa loss ;) + att jag ska köpa 2 grindar till, en till källaren och en till övervåningen. sen kan Svea leka säkert och krypa överallt hon vill =)
Så lite före och efter bilder kommer troligtvis dyka upp i helgen! Håll utkik! :D
Nu ska jag titta på tv och invänta att Jimmy ska komma hem och försöka torka lite, är fortfarande blöt sen promenaden idag ^^
Så ha en toppen helg det kommer jag att ha! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar