lördag 17 juli 2010

Goodiebags paketen börjar ramla in!

Som ni förstår så är det rena julafton att få paket nu ;D Och de fullkomligt ramlar in! Väntar dock på mitt stora paket :D hehe

Ett paket från Nalle budet men det skickade jag ju inte hem till mig utan till en väldigt snäll tjej som ska gifta sig idag =) Stort grattis på eran stora dag! Vill ni se hur nalle budet såg ut, besök hennes blogg

Sen fick jag napparna jag vann igår :) Napparna kommer givetvis från Namn nappen

Sen i Torsdags fick jag ytterligare paket.

Det var en leksam från Ekoleko samt natusans hudvårdsserie

I onsdags kom första paketen!

De innehöll dessa trevliga saker från dessa, 2 underbara skötväskor som jag älskar från Willvin, leksak från Ekokul, presentkort från darling express och jätte fint set från Johanna form & design!

1 kommentar:

  1. Åhh, roligt att få se bilder, håll ut - snaaart kommer det stora paketet också :-) kram!

    SvaraRadera