fredag 23 juli 2010

Hemma fru ;)

Jag har gått och blivit värsta hemma frun! =) synd att man inte är gift bara.. haha!
Imorgon ska vi åka till djurparken med Chrille och hans barn samt vi + Christian (alltså en annans) barn, de är 2 st, den ena ligger och sover uppe nu och den andra kollar på tv.. :)
Vi har passat på att göra pizzabullar för att ta med oss imorgon! Mumisgt! Sen har vi även fixat med en äppelpaj, bara sådär, kommer spara en massa pengar med andra ord imorgon när vi slipper köpa all mat =) Och så blir det lite myspys med en liten picknick =) De gillar jag!
Nu ska jag plocka undan det sista och sen ska jag gå å lägga mig och stora tjejen, ge Svea lite välling och hoppas på en natt med mycket sömn ;)
Men pizzabullar rekomenderar jag starkt! Jag fuskade lite och tog och köpte ett färdigt pizza kit så slapp göra degen och tomatsåsen. Sen bara lägga på ost och skinka sen in i ugnen med lite pizzakrydda på!
Det luktar fantastiskt gott! =) Ska bli gott att få smaka på det imorgon! Nu ska jag sätta fart och fixa de sista samt få stora tjejen i säng :) Håll tummarna för att familjen Andersson-Lindblad + 2 barn får en bra natt! Det kommer vi behöva :) hej hopp!

1 kommentar:

  1. Hej! Kom hem nyss från en liten mini-semester och igår hade sista vinsten dykt upp här hemma, så troligtvis kan jag få iväg ditt stora paket i veckan som kommer. :-) Håll ut! ;-) kram

    SvaraRadera