torsdag 29 juli 2010

Tillökning!

Igår blev det tillökning i släkten, två tvilling tjejer. Det är andra tvillingparet i släkten nu :)
Så grattis Daniel och Sofie men ska låtsas som om jag inget vet för det var specifikt viktigt som Daniel hade sagt till min mormor: "- Berätta inte för Lotta och Jimmy." Så passa er för att prata med mig om det! Knepigt att det ska vara sån skillnad på folk och folk hela tiden trodde faktiskt att både jag, Daniel och Sofie var bättre vänner än så att man inte vill säga något till oss. Men det är som vanligt!
Man kanske skulle flytta utomlands trots allt så skull de kunna komma hälsa på som verkligen bryr sig. Risken är ju inte så stor att de kommer så många men då vet man åtminstone vilka vänner som är äkta och falska! I och för sig har jag redan börjat förstå det redan.
Sen ska vi få till ökning på pappas sida släkten. Å de e ju så kul att de ska få barn! De orden har jag eller kommer aldrig få höra av någon släkt.
Sånt är livet bara acceptera och gilla läget! Kanske skippa släkt träffar och skit så kan de ha de så roligt själva....
Ne jag är inte på dåligt humör jag tycker bara det är för jävligt att svartsjuka bara för att deras ungar inte gör att de blir mor eller far föräldrar. Då kan man väl vara glad för andra åtminstone? Nix inte min släkt! Alla är likadana, har inte jag det ska fan inte du ha det...
Nu ska jag smsa mormor för vi ska ut och gå, Johanna var ute och drack vin halva natten så hon skulle inte med fick jag ett sms kl halv tre inatt ;) hehe
Nu ska vi ut och promenera! Eller a kl 9 i allafall ;) hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar