söndag 18 juli 2010

På gång... & besök på torpa

så nu har jag påbörjat ett lite större projekt, kommer nog ta sin lilla tid innan det blir färdigt men fy attan vad bra det kommer bli! Jag ser det redan, men för att inte ta oss vatten över huvudet så tar vi lite i taget... vill ju inte att det ska bli stående.. de e de värsta jag vet!
Idag har jag varit 3 barns mamma igen, de funkar faktiskt jätte bra men det är ju alltid skillnad på mina och dina barn... alltså inte värde mässigt utan ja ni fattar nog..
Blir ensamstående 3 barns mamma nu inatt tills imorgon för Jimmy och Chrille är och hämtar Lillians nya hus :) ska bli kul att se hur detta mirakel ser ut! Kommer nog bli super bra! Hoppas bara Lillian blir nöjd med det. Imorgon ska jag även försöka komma ihåg att skriva Sveas önskelista. Svea fyller nämligen 1 år snart, helt sjukt vad tiden har gått fort!
Får väl även se om en chef från tranemo kommun ringer tillbaka om det blir något jobb eller inte, man kan ju alltid hoppas att det blir lite grann så jag kan dryga ut mamma pengen ännu mera :D
Vore ju bra pch börja jobba lite nu på semestern så Svea kan vara hos pappa och Maria :) Svea ska även få testa att sova över där en natt, hur ska jag klara mig då?
Även söndagen som kommer ska jag kolla om Pappa och Maria har möjlighet att ha lilla troll ungen!
Idag har vi även varit på besök i Torpa stenhus, och det var dramatiserad visning där idag, vi hamnade tydligen på ett väldigt trevligt jippo ;) Det gick super bra! Svea blev lite otålig och lilla tjejen lite små rädd ;) Men ingen fara på isen så att säga..
Mormor var med oxå :) Sen stannade vi och fikade på hofsnäs på vägen hem, har nii inget för er så ta en tur dit tycker jag!
nu ska jag gå å sova, man vet aldrig hur länge man får sova imorgon ;) Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar