onsdag 7 juli 2010

Panik!!

Usch den bara trängde sig på, mamma dagarna börjar ta slut, har fått några av Jimmy nu... :( Så nu har jag sökt två jobb och sökt in till skolan för att läsa upp en kurs. Hoppas det ena eller det andra fungerar. Jag vill verkligen inte börja jobba!!! Varför kan jag inte få som jag vill?!
Men men nu får ju alla som de vill att Svea ska gå på dagis. Allt som jag inte ville..
Aja.. orka älta de.. hoppas bara att det funkar :´(
Jimmy har även gått och blivit kär, i ett annat hus... han försöker övertala mig nu.. Men jag är väldigt osäker en samtidigt vad har jag i Limmared? Spelar ingen roll om vi bor mitt på torget i Svenljunga, utanför Svenljunga eller centralt i Limmared, besöks siffrorna ökar inte än då.. så jag menar, so what vart jag bor lixom...
Och så grymt irreterande idag :( Har ansökt om att få köra med mc, ajjemen.. idag får jag godkännande av handledare men inte körkortstillståndet! Idiotiskt, tänk om de kunde gjort saker samtidigt istället :S Mycket störande!
Så då har man fått gnälla av sig lite... känner mig lite ensam och nedstämd idag, men ska försöka gaksa upp mig lite och göra lite middag åt oss två här hemma.

Tur att jag vann goodiebagen så jag har något att se fram emot just nu! *händerna upp på sträck*
hej hopp!

1 kommentar:

  1. jag finns här bara att höra av sej! :) kram

    SvaraRadera