onsdag 21 juli 2010

Trångt men mysigt!

Igår kväll blev jag 3 barns mamma igen ;) och ska även vara idag! Igår kväll rensade jag i landet men det märktes att det behövdes för det var mycket odjur där... å fluger blev de en massa när jag började röra runt i jorden..
Men bra blev det, 35 minuter på cross traninern igår med! *redig* Duschen blev de sen och krypa ner i sängen, då fick tjejen sova jämte mig pga att de bråkar im de ligger i samma säng, så mitt i natten kom pojken in och sa att han inte kunde sova så han kröp ner i våran säng med. Trångt blev det men gud vad jag längtar tills Svea blir så stor och kommer in till mig och hälsar på :) mys mys! Idag har vi varit uppe sen 6 jag och Svea.. Jimmy sover i källaren.. fanns la inte plats i sängen ;) hehe Det är underligt hur Sveas nätter går upp och ner hela tiden! Denna natten var helt okej, förra natten var rent förj*vlig! ;) haha
Så är det att vara mamma, ingen dag är den andra lik! =) Nu sitter vi här och tittar på Pingu, Svea leker på golvet och barnen äter smörgås vid tv:n, ja på sommarlovet får man ha lite privilegium!
Idag vid halv elva måste vi åka iväg med Bella till veterinären, kom på innan att de nog inte får äta mat om de ska sövas... så har plockat bort Bellas mat för säkerhets skull!
Ja annars vet i tusan vad som händer mer....Ska fixa ordning tv:n nere... kommer bilder på vårat fina rum i källaren snart! Det blev helt enkelt perfekt, tv:n ska justeras lite sen ska datorn in, inhandla trådlöst tangentbord och mus, Sen är det klart! Super najs! ;)
Nehe dags å göra lite annat! Typ bädda sängar och annat skoj!!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar