onsdag 14 juli 2010

Heldag på leos lekland!

Ja idag har vi varit på hugos lekland hela dagen! Det har varit super kul och trots att jag hade 3 barn med mig, så gnällde ingen av de någonting under hela dagen! Super duktiga, när vi gick på vägen gick de fint och höll i vagnen, där inne på leklandet skötte de sig utmärkt. Alltså inga anmärkningar.
Förutom att jag tappade mobilen :( SKIT! Så har ingen mobil nu om du försöker få tag på mig ^^ Jag har spärrat simkortet så ingen kan ringa på det i allafall och mobilen skulle leos leklands personal kolla efter men den kommer jag spärra imorgon om jag inte hört något.. Så typiskt.
Har pratat med pappa nu med att de ska fixa ordning vårat kök. Vi ska ta ner väggen och byta fönster. Sen blir det om tapetsering och insättning av köks ö, sen är nog köket mer hem trevligt! Hoppas på det i allafall ;)
De ska komma upp imorgon, vi ska visst bjuda på middag... jaja sånt som händer ;)
Så ska se vad vi ska bju på! Vet vad det blir för till tugg iallafall! Lär ju bli grillat åtminstone :) Nehe nu ska här städas får även besök av Sveas farmor Lillian imorgon, hon ska kolla på korten :) Så mycke som ska klaffa hej å hå vad det går,.. .utan mobil.. störande?? Ja mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar