fredag 9 juli 2010

Lyckligt lottad!

Idag fin åkte vi lite.. så vi var och kollade på det hemliga, sen åkte jag förbi chrille med hans saker, sen åkte jag till svärmors hus, och matade katterna.. Bella lyckades slåss med korthåriga svansen och Svea gosade med dom. Hon är ursöt med små djur :) hihi
Sen åkte jag in till Change och gjorde fynd! Köpte 2 set bikini, vilka satt helt underbart skönt! Sen ett set med trosor och bh :) Jätte fina!
Senn åt jag och Svea lite kyckling och potatisgratäng, på vägen hem ringde Johan och frågade var vi var, då hade jag besök hemma, men Malin lyckas alltid pricka in när jag inte är hemma ;) ^^ Men sen grejade jag i landet medan vi tjötade lite =) Gillar Malin, Johan och Iza :) Hoppas vi kan börja umgås ännu mer!
Men men så är det nu ska jag titta vidare på NCIS.. bara älskar den serien! Så glad att jag fick hela på dvd av min älskade Jimmy!
Imorgon åker vi till Chrille, får se när vi kommer hem!
Undra vad som hänt, jag har alltid varit kvällstrött, men inte nu längre... knepigt! Aja så är det.. ska kolla runt lite på nätet nu, har lite grejjer att kolla upp ;)
Världens sötaste tjej! *LOVE*

haha värsta snygga bilden ;) Så ser vi ut när vi cyklar, förutom att Svea sitter i barnstolen då ;)



Jag vill kramas!

Yes jag lyckades!

1 kommentar: