måndag 30 november 2009

Liten har blivit 3 månader

Idag är Svea 3 månader! Helt otroligt vad tiden går fort.
Svea var på BVC idag och fick sina första sprutor, en i vardera ben, inte helt omtyckt men det gick bra!
Svea vägde för 26 dagar sen: 5070g - nu 5740g ökning med 670g
längd: 58cm - nu 60cm
huvudomfång: 38,5cm- nu 39,5
Och hon följer sina kurvor perfekt!!! Exakt på medellinjen så bättre kan det inte bli. Dopet närmar sig med stormsteg! Shit snart är det jul!
Det blir inte mycket julklappar från oss men det är ju tanken som räknas och med en mammaledig och en arbetslös så blir det inte så fett ;) hehe
Nu ligger sötnosen och sover hos mig.. hoppas hon slipper få feber imorgon efter sprutan, det var väldigt ovanligt så hoppas hon slipper :) kram

9 kommentarer:

  1. ni kan få massa julklappar ov oss :P hehe

    SvaraRadera
  2. Grattis till Svea..
    de växer så fort..

    SvaraRadera
  3. Ja det får vi hoppas. jag har precis beställt två bodys (prematur) i Lundmyr of sweden som present från oss. Hon har ju köpt kläder i stl 50 vad jag vet, så detta blir nog najjs =) Kram

    SvaraRadera
  4. Är i g-vecka 27:)
    Blev bara så störd på personen i fråga, men var nog annars också lite sur och tvär. Vakna på fel sida av sängen så att säga =) Grattis till 3 månaders dagen=)

    SvaraRadera
  5. Woho tack som fan =) =) Gud va snyggt det blev. Jag bara älskar den bilden och den e bara sååå jag. Tack tack =)

    SvaraRadera
  6. konstigt att det inte har gått att gå in.. allt går bra, förutom att vera har varit sjuk, det var jobbigt! Med hundarna går det olika varje dag... tack vare att chico fortfarande är valp... en dagen är han snäll när man är ut och går... nästa dag helt hopplös,, drar.. då vill jag bara lägga mig ned och skrika.. Hur går allt sj?

    SvaraRadera